Potovanje v Burgundijo: pregled serije BMW 2 | SI.rickylefilm.com
Lasje

Potovanje v Burgundijo: pregled serije BMW 2

Čar Road Trip za Burgundije v Franciji

Ko je bil GLAMOUR ponudili potovanje z BMW, da roadtest svoje 2 Series kabriolet, nisem bil prepričan, da je pravi kandidat. Predvsem zato, ker imajo dva avtomobila sem lasti v mojem življenju tako prej pripadala upokojence. Ne razumite me narobe, sem ljubil svojo 20-year-old VW Polo; to me je spomnil na moj dedek vsakič, ko sem ga odpeljal. Toda, ko je šlo za posodabljanje moje kolesa in octogenarian sosedje mojih staršev se je zgodilo, da je treba videti, da prodajajo svoje Vauxhall Agila, se je zdelo, kot je očitno nakup. Torej vidite, jaz voziti avtomobile. Samo OAP avtomobilov.

load...

Vendar skušnjavi seksi kabriolet, plus izraz "pokušina vin v Burgundiji" je bilo vse, kar je za mene, da bi pozabili, da ne vozi kul avtomobilov in podprli svojega moža kot moj potnik za potovanje. Plus, da je Top Gear delo še vedno dogaja, kajne? (FYI na bods BBC: Vedno sem potovati s prigrizki, tako da ni možnosti, da me "bo Clarkson" po celodnevnem snemanju.)

Moram priznati, da sem bil malo prestrašen o ravnanju večji, močnejši avto od tistega sem vajeni. Ampak mi ni treba imeti v skrbeh. Test spin okrog bloka je izkazalo, kako idiot-proof je serija 2. Njegova v vgrajen računalnik (vključno z USB pomola, kjer se lahko priključite v telefonu) in SatNav so enostavna za uporabo, in krilo ogledala, ki se samodejno nagibanje pokazati robnik, ko ste bočno parkiranje takoj postavil v "top 5 stvari, ki bi povzročile, da moje življenje lažje "seznam.

Torej, oboroženi s seznamom naših krajev, smo se Eurotunnel od Folkstone v Calais, in se odpeljal od Calaisa do Epernay v regiji Champagne (ki je približno dve uri in pol), da se v skladu z našimi kolegi roadtrippers za kosilo. Precej mesto v severovzhodni Franciji, to je kraj, kjer - uganili ste - Francoski šampanjec se proizvaja. Veliko hiš temeljijo na Rue de Champagne, in večina od njih vodijo oglede in degustacije. Imeli smo ogled kleti Castellane hiša je (http://www.castellane.com/en/visites), ki je malo izven glavne upor, vendar ima značilen 66m stolp. Seveda, le potniki pa lahko, da večina degustacijo segmentu turneje, se je zdelo prav, da kupiti steklenico za vzorec kasneje...

Nazaj na cesti, je bilo še tri ure do našega končnega cilja (ali ahem, štiri, če kot mi, iskanje odprto bencinsko črpalko v francoskem podeželju postane epski Gospoda slogu prstanov pustolovščina. Ena stvar morem jamčiti za je, da je BMW ravnati zelo dobro na razmočenem makadamski progi smo se znašli na na eni točki Zato je bil velik test -.. Tako avto in moj mesec star poroki Kakorkoli že, da zvečer smo prispeli v Chateau de Lugny ( www.lugny.fr), omamljanje 16. Stoletja grad v Burgundiji s popolnoma krasen razlogov, skupaj z razpadajočega stolp, bazen v jami, pave na travniku in jarkom. Fantje, je bil jarek. I ne more rave o tem mestu dovolj.

Z avtomobili je sedaj varno v garaži čez noč, smo posteljo v hotelu za šest-seveda meni degustacijski sladokusce z vinsko ujemanje. Prikladno za aristokratskih okolice, smo jedli kot Lords, s poudarki tudi na žaru kozice s peteršiljem riža in govedine Bourguignon. To je bilo vse, kar lahko storimo, da bomo povlecite gor na naše štiri plakat posteljo.

Drugi dan se ni začel z najbolj optimistična od vremena, vendar smo bili odločeni, da si ogledate nekatere od lokalnega območja in uspelo točkasti pogon na Chablis (40 minut od Chateau de Lugny) z malo konvertibilni delovanja. Postopek z enim gumbom, da je super hiter, da bi dobili streho avtomobila dol - in nazaj do deset minut kasneje, ko se je začelo spet deževati.

Nazaj v hotelu, lokalni vinar gostila svečah degustacije sedmih vin, proizvedenih na njegovo La Croix Montjoie posestvu v Vezelay. Tip prevladujočih blaggers "smo odšel z: Vezelay vina so zahtevne nova izbira za Chablis ljubimec. (Vas prosimo, da se spusti, da je eden na svoj naslednji "tisto vino bomo dobili?" Pogovor s prijatelji.)

Nato smo se odpravili v Auxerre, za večerjo v Le Jardin Gourmand (v taksijih, degustacija vina dal posvetiti več vožnje na dan), kjer smo nekako uspeli stvari navzdol drugega - popolnoma okusno - degustacijski menu.

Naslednji dan sva se razšla pet ur povratno potovanje v Calais je z izletom v Vezelay, pogled svetovne dediščine Unesca, ki ima neskončno pohvalite krme za svojo Instagram krmo. Nato smo načrtovan postanek za kosilo v Reimsu pred lovljenje Eurotunnel nazaj Folkstone, ki poleg tega, da hitreje kot trajekta, ima dodano bonus, ki se počutite, kot da ste James Bond, ko vozite avto v vlak.

Prispeli smo nazaj v Londonu v ponedeljek zvečer, utrujeni in polni sira. Ampak avto je bil še po šestnajst ur v avtu preteklih treh dneh prijetno, in vsekakor cenijo gladkost vožnjo v dolgih avtocestnih vožnjah (če ste kdaj imeli avtomobil, kjer si roke nadaljujemo vibracijsko od volana dolgo potem, ko prideš domov, da boste vedeli, kaj je Božji dar je to.) Vse, kar je ostalo, da je bil v tresk odpreti naš sir spominki in rdeče vino, in začnite načrtovati naš naslednji Roadtrip.

Za več informacij o BMW, pojdite na: http://www.bmw.co.uk